Direktlänk till inlägg 2 september 2012

Intervju med mig

Av Alma Berglund - 2 september 2012 10:50

Heej bloggen!! Här kommer en intervju med majj! :D

1: vad heter du? Alma
2: vad heter du i mellannamn? Kerstin och Jessica
4: vad heter du i efternamn?? Berglund
5:vad skulle du vilja heta istället för Alma? Linnéa eller Lea
6: vem vet mest om dajj? Jag själv :D
7: vad gör du på fredags kvällarna? Äter chips, godis dricker saft och kollar på tv och lyssnar på musik
8: bästa filmen du någonsin sätt? Tottoro elr the hunger games (jag har sätt lite på the hunger games inte hela)
9: vad heter dina syskon? Juni och Nova
10: Är dina föräldrar skilda? Jaa
11: favvis färgerna? Rosa och ljus blå
12: har du husdjur? Jaa 2 st
13: vad heter dina husdjur?? Jamis han är en katt och Råttis han är en mus.
14:vad gör du på fritiden?? Bloggar och är med kompisar
15: favvis blomma?? Valmo
16: saknar du någon nu?? Jaa, min pappa..
17: Hur mår du idag?? Yess (bra)
18: har du ett eget rum? Jaa
19: vad gjorde du för exakt ett år sen? Ojj, vet inte
20: bästa minnet från sommarlovet? Vet inte har jätte många bra minnen :D
21: senaste landet du besökte? Estland
22: när var det? För 2 veckor sen ungefär
23: gillar di kläder?? Nee, jag ÄLSKAR kläder
24: har du helt svenskt ursprung? Vad jag vet så jaa
25: vad har du för mobil? iPhone 4
26: föredrar du marsmellow (stavningen) eller sockervad? Sockervad
27: ser du fram emot något nu?? Nä, inte vad jag vet
28: sköter du dajj i skolan?? Jaa
29: gillar du skolan? Nee
30: Vad heter din fröken? Arga
31: vad heter din skola?? Rosenkällaskolan
32: hur många går det i din klass? 21 elr 22
33: har du fått betyg än? Nee
34: när får du betyg? Nästa år
35: vilken klass hår du i? 5:an
36: har du spelat i ett band? Nee
37: vill du spela i ett band?? Vet inte
38: gillar du att sjunga? Jaa, jag älskar att sjunga
39: anser du dig själv att vara intelligent? Kanske
40: vilken tid har varit den bästa tiden under ditt liv?? Ojj, vet inte måna tider
41: vilken var den värsta tiden då? 2012
42: har du skurit dig själv någon gång?? Ja
43: går du i sömnen ofta? Jaa
44: pratar du i sömnen ofta? Jaa
45: hur ofta gråter du? Vet inte
46: vad gör du när du mår dåligt? Äter vanilj glass om vi har hihi
47: vill du ha en hund?? JAAAAAA!!!

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Berglund - 5 april 2013 21:29

KOMMER ATT BYTA BLOGG!! SES!

Av Alma Berglund - 5 april 2013 21:26

Hej alla!! Det här blir nog det sista inlägget på denna bloggen... Eller så kommer jag att kanske skriva 1 inlägg i månaden.. Tycker att det är tråkigt... Eller kanske jag byter till någon annan blogghemsida! Men aja.. Ommjag byter blogg skriver jag ...

Av Alma Berglund - 6 mars 2013 15:16

Hejj svej lingongrej! Nu är jag hemma hos Tilde! Just nu sitter vi i soffan och har rätt tråkigt.. Sen kanske vi ska One Direction dag! Yeey! Gör kanske en video sen när jag kommet hem! Kram!...

Av Alma Berglund - 1 mars 2013 22:21

God myt alla! Äntligen är det FREDAG! Så jag har längtat.. Nu är jag jätte trött men bloggar ett liten snabbt inlägg ändå.. Imon ska jag gå på stan och köpa ett par skor kanske en ny hårfärg också.. Men vet inte vilken! Kommentera gjärna vilken ni ...

Av Alma Berglund - 23 februari 2013 09:41

God morgon finisar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Presentation


Hejj!! Jag är en liten gurka på 11 sommrar!! Idenna bloggen kommer jag att skriva om mig, mode, vänner och kanske ge lte tips också. Jag lovar att ni inte kommer att ångra er!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Omröstning

Vad tycker du att jag ska ha mer av i bloggen??
 Bilder
 Dagens outfit
 Mode
 30 dagar
 Videor
 Djur
 Smink
 Inlägg
 Omröstningar
 Tips
 Headers
 Kompisarna

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Ny muspekare

Blue Berry and Cherry Mix

Arkiv

RSS

Gästbok

Muspekare

Lucky Charms Rainbow

muspekare

Bear In Chery Martini

muspekare

Waving Onion Kun

Bakgrund!

Bakgrund! 3

Harry styles (Muspekare)!!

Harry Styles

Ovido - Quiz & Flashcards